Klantenservice – Bestellen, bezorgen en contact
Verzend- en leveringsbeleid van Luckysense
Bij Luckysense begrijpen we hoe belangrijk een snelle en betrouwbare levering voor je is. Daarom doen we er alles aan om je bestelling zo spoedig en efficiënt mogelijk bij je af te leveren. Hieronder lees je alles wat je moet weten over ons verzend- en leveringsbeleid.
Bestelproces en Levertijd – Nederland & Belgie
Verwerking
Wij verwerken bestellingen alle dagen van de week, behalve op zaterdag. Bestellingen die voor 23:30 uur geplaatst worden, worden nog dezelfde werkdag verwerkt en verzonden. Bestellingen die op zaterdag worden geplaatst, worden op zondag verwerkt en verzonden. We streven ernaar om je bestelling de volgende dag te bezorgen.
Verzending
Onze gemiddelde levertijd is 1 werkdag.
Kosten
De verzendkosten nemen wij voor onze eigen rekening. Dat betekent dat jij als klant geen extra verzendkosten hoeft te betalen.
Koeriers
We werken samen met betrouwbare verzendpartners zoals PostNL, DHL en DPD. Over het algemeen vindt de levering plaats op de eerstvolgende werkdag tussen 09.00 en 18.00 uur. We kunnen helaas het exacte moment van levering niet garanderen.
Aanvullende Informatie
- Als je niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren of plant een tweede bezorgpoging op de volgende werkdag.
- Je hebt ook de optie om je pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Deze optie kun je selecteren tijdens het afrekenen.
Contact
- Heb je vragen of opmerkingen over je bestelling of de levering? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@luckysense.nl.
We danken je voor je vertrouwen in Luckysense.